{FOLLOW} | {DASHBOARD} | VISIT'S
History..;

HELLO FELLAS , WELCOME TO HISTORY BLOG. I LIKE TO SHARE SOME STUFF TO MY FOLLOWERS . I LOVE ALLAH And PROPHET NABI MUHAMMAD . I LOVE MY FAMILY AND FRIENDS . I ALSO LIKE KOREAN I DON'T USE FOLLOW YOU , FOLLOW BACK OKAY ? Enjoy !


Thank You ;
DON'T OPEN MY PAGE SOURCE! YOU HAVE A BRAIN ? BE YOUR SELF .
Pictures; Weheartit and Tumblr.
Basecode By; Ken
Skin By; Kai

◄ older posts newer posts ►
During my holidays
Posted On Tuesday @ 7:25 AM by Yourname | 0 Comments This Entry
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Hai kawan - kawan yang dikasihi sekalian . Saya dah berapa bulan tak update post kan ? Just change blogkin lain je . T_T kesian dengan blog saya ni . dah berhabuk dah , mehh saya tiup habuk tu sikit . haha okayyy , otak dah mereng sejak kebelakangan ni .

okay , harini saya nak cerita sikit about my holidays . ala , holiday raya cina ni je haaa . tadi dalam 6 lebih saya dah sampai rumah . Saya baru balik dari Pantai Remis . tahu dekat mana Pantai Remis tu ? HAAAA ? APAAAA ? TAK TAHUUU ? okayy , act , saya pun tak tahu sangat . ala , dekat Kuala Selangor lah . tahu tak Kuala Selangor ? TAK TAHU JUGAKK ? K , just joke . haha . tadi sebelum balik , saya dengan keluarga , dengan makcik , pakcik , sepupu pergilah jalan - jalan dulu . Then ade pulak selipar ni yang saya minatt . saya pun try-try lah minta ayah , then ayah pun keluar lah duit dari dompet die . dapat jugak selipar tu . pastuh sambung jalan-jalan balik , mama pulak ade nampak baju yang die minat . die pun beli lah , tanak kalah dengan saya tu . haha . dah beli , sambung balik jalan punye jalan . STOP ! nampak baju kemeja berkotak - kotak . *ehem - ehem , saya pun macam biasa lah , try minta ayah . pastuh DAPAT WOWWW ! haha .

Dalam pukul 3 lebih , kiteorng pun start lah perjalan untuk balik ke rumah masing - masing . ayah saya cakap , kalau duduk situ lame - lame , semua baju saya nak beli nanti , haha . best tak cerita saya ? tak best ? :'( okayy , mengundur diri dulu . byee


Write by :
Nurul Nurshafiqah