{FOLLOW} | {DASHBOARD} | VISIT'S
History..;

HELLO FELLAS , WELCOME TO HISTORY BLOG. I LIKE TO SHARE SOME STUFF TO MY FOLLOWERS . I LOVE ALLAH And PROPHET NABI MUHAMMAD . I LOVE MY FAMILY AND FRIENDS . I ALSO LIKE KOREAN I DON'T USE FOLLOW YOU , FOLLOW BACK OKAY ? Enjoy !


Thank You ;
DON'T OPEN MY PAGE SOURCE! YOU HAVE A BRAIN ? BE YOUR SELF .
Pictures; Weheartit and Tumblr.
Basecode By; Ken
Skin By; Kai

◄ older posts newer posts ►
Kenangan
Posted On Sunday @ 7:00 PM by Yourname | 0 Comments This Entry
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Tadi saya merayau ke satu blog ni click here . pastuh ada satu post tu sama dengan apa yang saya alam sekarang . tajuk post tu Tolong lah , ya Allah . tapi tak semua sama . yang sama ialah past abang angkat tu . mula - mula saya baca saya pun nak menangis . yelahh , sedihlah kan sebab teringat kenangan yang tak dapat kita lupakan . kenangan manis , kenangan indah bersama dengan abang angkat saya tu . nama dia tettttttttttttt . haha . dia ni sangat ambil berat tentang saya . walaupun saya dengan dia hanya adik angkat dengan abang angkat . dia selalu happy kan saya , dia selalu belanja saya time rehat and time balik .

Dia seorang yang penyanyang , dia jaga saya elok - elok dekat sekolah . bila ada lelaki kacau saya , dia mesti jumpe and marah dekat lelaki tu . abang saya ni kurus orangnya . tapi dia tinggi . kawan - kawan saya gelar dia keding . haha , jahat dorang . and then tahun ni dia form 3 . mula - mula saya jadi adik angkat dia start 18 january 2011 . tapi tak sampai berapa bulan , kami dah tak rapat sebab ada musibah yang menimpa kami .

Time tu , memang saya sedih gila . bila kitaorang terserempak , kitaorang tak bertgur sapa . memang banyak kenangan saya dengan dia . kitaorang memang rapat . semua orang tak tak berapa kenal kitaorang , dorang akan anggap yang kitaorang ni pasangan couple . tapi sebenarnya tak pun . kitaorang just adik beradik angkat :)

And now , kitaorang dah mula berbaik . kitaorang dah bertugar sesama sendiri . tapi takde lah ramai macam dulu . tapi Alhamdulillah , saya bersyukur sangat saya dengan dia dah mula berkawan . terima kasih Ya Allah .

ℒℴvℯ
Nurul Nurshafiqah